under kontroll

åkte in tidigt till skolan, fixade nästan färdigt projektrapporten! hann även plugga lite franska till fredagens prov. sen två lektioner, jobbiga med mycket uppgifter båda två, fick reda på en hemtenta vi ska ha och en slutrecension på ett svenskaprojekt, GE MIG SOMMARLOV?
.
men nu har jag iallafall läget under kontroll, det var det inte förra veckan! fixar klart rapporten imorgon, pluggar biologiläxa på bussen imorgon, idrottsläxa imorgon, franskaplugg onsdag och torsdag och voilà så var det över :D
.
nyss cyklade jag ner till coop, var i desperat behov av ben&jerrys. fram och tillbaka på 10 minuter, inte illa! juste! nu hoppar jag fram och tillbaka men jag har fått schema för juni, jobbar bara första helgen sen är jag helt leeeedig, wohooo! :D dock betyder det nog mer jobb resten av sommaren, men skönt att kunna njuta av ledighet ett tag iaf :) nej nu ska jag springa ut till frysen och hämta min glass, byta om till myskläder och spendera resten av kvällen framför tvn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0