toppform

senaste veckan har jag väl inte riktigt varit på topp, har varit för mycket i skolan, för mycket hemma och för mycket tankar. men med solen kommer humöret :D
.
helt underbart att våren äntligen verkar vilja stanna. igår var det 20 grader, firades med frappino på eh, haha. idag är det också underbart väder och jag firade med hallonsorbet med krossad daim till frukost ;) haha, får dra ner på mitt firande om vädret fortsätter att vara så här fint tror jag..
.
idag går jag kort i skolan, dessutom pratade läraren om att vi skulle läsa delar av denna kursen på distans, ska prata med honom när jag kommer in till stan så får vi se om det kanske blir att åka hem lite tidigare :) ikväll är det träning, har en redovisning imorgon som jag måste ta tag i, men det är bara en sån liten så det är under kontroll, borde skriva på projektrapporten också för det hinner jag inte helgen, men egentligen inte idag heller, äh, snart sommarlov!
.
nu ska jag hoppa in i duschen, och sen iväg till skolan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0