some will lose

underbar dag. fortfarande ont i benen efter katastrofgräsmattematchen sen i söndags, men ändå. spelade uselt. vann ändå! haha. menmen, tillbaka till den underbara dagen.
.
jag somnade typ nio igår, superbra eftersom klockan ringde 5.20 idag. studiebesök på tropikariet på morgonen, jag blev kär i lemurerna! så himla mysiga och sociala. sen tillbaka till skolan för matte. slängde ihop en redovisning på två minuter, good work! sen buss hem, fixade lite grejer på kungs och sen lagade jag mat :) nyss tog syster och jag en promenad med vovven och snart är det dags för träning. HAHA juste! syster hade hittat en gammal skiva med gamla bilder, och eftersom jag är så snäll bjuder jag på en bild, visst var jag bedårande? ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0