closer

okej, har haft fullt upp. eller inte, hehe. nej men i torsdags så var det haket och laserdome med klassen. riktigtriktigt kul. och jag åt en supergod pastarätt, mums! sen svettades vi loss på laserdome och senare drog jag hem till j&v. mysigt där, somnade och off to school.
.
franska och samhällskunskap. gud vad jag hatar samhällsekonomi! tur att jag inte ska bli ekonom eller läser företagsekonomi eller nåt sånt crap.
.
på kvällen, hem, coop, annelie, laga mat, mysa loss. jobbade hela dan idag så kändes liksom inte så lönt att göra nåt på valborg. var fast på donken från 9.56 - 19.11, looovely. kom äntligen hem, ut och övningskörde med papsen, till klippan, stidsvig, kvidinge, åstorp och tillbaka, haha. körde bmwn, fy så kul det var! indeed att jag ska ha en automatare när jag ska ha bil! kom hem, mumsade i mig supergod ädelostsallad som mamma gjort medans jag slötittade film. nu har vovven precis blivit rastad och jag ska sova, imorgon väla och sen fotbollsmatch :))
.
nostalgi!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0