anywhere

hujeda mig. träning, städning, lånpromenad och lite panikplugg blev det igår. kom ju på att jag hade prov idag, hehe. men det gick braaaa! fick dock skrivkramp, typ en hel massa sidor om varför marknadsekonomi är bättre än planekonomi, dööö! aja. sen gick jag lite på stan, hade dock glömt kortet hemma så kunde inte handla den finfina tröjan och den superbilliga blusen jag hittade :( får bli en annan gång. sen mötte jag upp mami och papi på chocolatte, drack megagod varm choklad med tryffel till det, mums!
.
hemåt, och JAG körde :D woho! sjukt kul. väl hemma käkade jag sushi, promenerade med vovven i en timme typ, tittade minimalt på fotboll och sen till lemmeshult. tja vad gjorde vi där? allt möjligt xD nu tänkte jag sova, imorgon står jobb på schemat. moneymoneymoney.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0