LOOOOOV

det är såhääääääääääääääääär skönt x100000 med lov :D
.
match i onsdags, gick bra fast dåligt, haha. knät spökade lite i slutet så jag gick av, ville inte paja det på en träningsmatch -.- sen hem, spurtade som sören på cykel (mjölksyra!!!) för att jag skulle hinna se slutet av greys, och det gjorde jag :D
.
torsdags då, finfint väder och seg mattelektion. på kvällen promenerade jag och emi (as usual) och sen tidigt i säng, fredag upp tidigt, frukost på EH och sen till skolan för att fixa inför mysdag. mysdag, franskaprov (gick crap!!) och sen sushilunch med la famille. Shopping på stan, blev vårjacka, löpkläder och en tunika rikare (y).
.
sen igår var helt oplanerat och lfjgrdfjgnwla och människor kom inte och mitt ordningssinne var på väg att bryta ihop!! AHHHHHHHHHH men det löste sig tillslut och det blev en trevlig kväll :) nuuu ska emma komma hitåt så ska vi gå på lunchpromenad med vovvsi. sen tänkte jag kanske springa en runda och ikväll har jag absolut ingen aning om vad som händer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0