kaos

är det meningen att det ska vara såhär? denna veckan är det så sjukt mycket som ska hinnas med så jag bara vill spy på allt. har försökt dela upp allt skolarbete men det går ju inte ihop någonstans :( fick skriva en analys i bilen idag, får plugga matte på bussen imorgon, plugga demokrati (och missa träning :( ) på tors och stressa och skriva diskussionsuppgift innan deadline kl 22 på fre. kul fredagskväll! matten har jag mest panik över. visserligen det första matte b-provet men ändå.. + att mitt rum är jättestökigt och äckligt, men det hinner jag ju inte göra något åt, det är underbart härligt väder, men jag hinner inte njuta av det på långa härliga promenader (förlåt vovvsi) och sen är allt annat bara "#€"!%&/"@ men det orkar jag inte gå in på nu.
.
tur att man har greys som en räddare i nöden lite då och då. over and out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0