heeelg

bra dag igår, inget plugg behövdes och det gillas starkt! imorse hade jag utvsamtal kl 10.00, 10.07 var jag klar och nästa lektion började 13.35, looovley!! så jag gick lite på stan, åt lunch och fikade på espresso house. all by myself :( lite trist, eller mycket trist faktiskt!
.
sen har alla småsaker gått fel :( det blev rött på alla trafikljus hela tiden, och massa sånt, pricken över i:t var när jag tappade en burk hårinpackning i duschen nyss :@ juste! ramlade i äcklig grussörja på fotbollen med, gah.
.
imorgon blir en bra dag :D först kort skoldag, sen systers fotoutställning. sen middag på någon restaurang med nästan hela familjen :) nu ska jag måla naglarna rosa, väldigt olikt mig! men det passar till klänningen jag ska ha imorgon, haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0