GRATTIS EKI

efter senaste blogginlägget drog jag mig bort till emma, väl där så gjorde vi inte så mycket speciellt, haha. JO!! jag läste hennes gamla dagböcker, HAHAHAHHA. (okej förlåt emma men jag vet att du skrattar åt det själv och du vet att jag älskar dig :D) sen åt vi och sen moppade jag hem :)
.
igår, bra dag, fast jobbig. prov på idrotten, löjligt enkelt = mvg. sen samhälle, politisk debattförberedelse, lite drygt men ändå intressant :) sen svenska, jag höll ett tal om kloaker, hahah. aja, lite humor har väl aldrig skadat?
.
idag, tidig regnig, äcklig morgon! dock blev dagen bra tillslut och trots elevrådsmöte hann jag med tidig buss hem till älskade vovven :) gick en halvmil och sen pluggade franska. eller ja. försökte plugga franska. sex and the city var mycket intressantare. men eftersom jag är en talang au naturel i franska (ööööhrm jaaaa hah) så kommer la teste gå super bien! eller nåt. nu ska jag trycka i mig en banan och sen cykla till träningen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0