ek här!

det är stina ek herself som bloggar här idag!

måste börja med att berätta att skogis har världens noobigaste lösenord HAHA. men ja. jag är duktig och har pluggat färdigt, och så är jag lycklig och så skiner solen. och skog är nöjd med sig själv för hon tycker att hennes lösenord är svårt att knäcka.

just nu ligger jag på golvet på (adresscensur :O) i växjö och har fötterna i fönsterkarmen (jag solar dom, det är skönt). himlen är JÄTTEBLÅ och ibland flyger de förbi små moln.

jag vet inte vad skog sysslar med idag (förmodligen analyserar hon tarmsystemet hos små djur i havet eller något liknande), så jag tänker berätta om min dag istället. (!!!) jag vaknade, var jättetrött, kollade ut, sol, glad, gick till skolan, slutade tidigt, handlade, diskade (man måste göra sånt om man bor själv -.-), pluggade en sväng och nu ligger jag här och räknar ner (nej, men det lät bra) till baletten med FIG idag. HAHA.

nej nu är jag hungrig så jag tackar för mej och avslutar med en just-nu-bild eftersom det är tradition på denna bloggen.




fortsätt simma!


Kommentarer
Postat av: ek

adresscensur?!

2010-03-02 @ 19:51:07
Postat av: emi

Du är tönt!! HAHA och supersnygg!!!!!

2010-03-02 @ 20:50:30
Postat av: lisa

ek: glöm inte att jag har en pappa som är säkerhetschef :O

2010-03-02 @ 23:13:14
URL: http://enlitenbitavlisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0