blogg it

vaknade lycklig imorse, solen sken och fåglarna kvittrade :D (klyschigt ja, haha), tog en kort löptur genom byn till furulund för att hämta en kvarglömd cykel *oops*, hem ut med vovve, äta frukost (det hade jag glömt..) och sen övningsköra :D woho det är så sjukt kul! läskigt, men superroligt!!
.
hem, en sväng till äjnelie my love för att sedan luncha på donken, glamoröst, javisst! efter happy meal och historiaplugg bar det så av hemåt, premiärtur på moppe :D kändes helt ovant att köra först, men det var skoj haha.
.
nuuuu ska jag ta ut älsklingsvills och sen ska jag till nolifern emma som tydligen har det jättetråkigt och dött, haha ;)

Kommentarer
Postat av: emii

jaaa, jag är skadad. faktiskt!

2010-03-21 @ 15:30:46
URL: http://liteavemma.blogg.se/
Postat av: Äjnälii

GLAMORÖST är donkens mellannamn ;D HAHA

men massa trevligt, bäst är du :))<3

2010-03-22 @ 13:05:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0