back in business

kollade osfinal i hockey igår. vilket betydde att jag fick ca fem timmars sömn inatt. skoldagen var tung! först bodypump på idrotten, svettades som en gris pga förkylningen -.- men det var riktigt kul :D
.
dagen fortsatte med samhälle och svenska, var lite lagomt trött där på slutet, äntligen buss hem och nu sitter jag här. tänkte ta ut vovven och sen tv. i säng tidigt! haha, en kul sak jag hittade på mitt tangentbord idag :D tadaaa !
.
en liten lista. visste du..
att jag vill - att det ska vara sommarlov
att jag har - världens bästa vänner
att jag lyssnar mycket på -
musik? haha, nej men väldigt blandat
att jag funderar på - vilken runda jag ska ta med hunden
att jag pratar - föööör mycket
att jag inte gillar – folk som är totalt inkompetenta och soltorkade tomater
att min första riktiga kyss – hihi, sött.
att jag avskyr när folk snackar -
om sånt dom absolut inte har någon aning om.
att kärlek är – svårt
att jag gillar –
att gå på en väg i vårsolen, känna gruset knastra under fötterna och vara lycklig.
att jag alltid kommer att –
pressa mig själv till det yttersta. that's me..
att jag är förälskad i – sommarkvällar
att sist jag grät var –
igår
att min mobiltelefon är –
snygg snygg snygg
att när jag vaknar på morgonen – ligger jag alltid kvar liiite för länge
att innan jag går och lägger mig –
känner på dörren att den är låst (tre ggr, haha) säger "godnatt världens bästa ville", lägger huvudet på kudden och slocknar direkt
att idag har jag – diskuterat politik
att jag just nu tänker på -
hur gott det skulle vara med vitlöksbröd, haha
att i kväll ska jag - titta outsiders, sen soooova :D
att i morgon kommer jag –
debattera om genteknik och förhoppningsvis förstå matten
att jag hoppas – att det blir vår!!
att jag verkligen vill- att sommaren -10 ska bli som sommaren -09

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0