aktivt

bloggen har inte varit prio ett som vanligt, och jag har heller inte haft så mycket att skriva om?
.
idag, skola som vanligt. sega lektioner. hade glömt mobilen hemma också, så var helt handikappad :O hem på en stekhet, kvav buss så det kändes nästan som en varm sommardag (längtar!). emi gjorde sällskap, så trevligt var det iallafall :D
.
kom hem, var sjukligt trött så jag tog en powernap. dock envisades en ek att väcka mig hela tiden?! sen ut med vovve, middag och promenad med emma. sen greys, åh älska! nu här, och sova. börjar halv två imorgon, men utvsamtal kl 10. höhö.

Kommentarer
Postat av: emii

Sv: JOO DE TKR JAG!!!!!! :DD :O

2010-03-18 @ 14:06:22
URL: http://liteavemma.blogg.se/
Postat av: ek

höhö

2010-03-18 @ 19:21:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0