SUMMER

22° varmt hemma, UNDERBART! mindre underbart att jag varit sjuk idag. lite feber imorse, hostade typ ut mina lungor inatt, och megaont i halsen. meeeen, efter en dag i solen är det så mycket bättre :D
.
började dagen med att steka pannkakor för första gången i mitt liv. lovely och nu funderar jag på att göra det till kvällsmat med? sedan lite allmänt tvslapp innan det blev kycklingsallad och vovvepromenad. blev ute i två timmar, träffade mamma nere på byn och fikade wienerbröd med jordgubbar, MUMS!
.
sen hem, och nu sedan typ två timmar tillbaka ligger jag på gräsmattan och steker samtidigt som jag skriver lite på ett skolarbete. nu ska jag se om det blir några pannkakor och om en stund kommer fis och ger mig helkroppsmassage, mina vänner är inte helt fel!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0