sista veckan

måndag, endast lekar och jag fick pris på samhälle, haha, ett kunskapsäpple! Sedan svenska, fick skriva i lärarens 'mina elever'-bok. tiiisdag, biologi, betygssnack och film, sen matte, pluggade som sören inför provet, men efter en timme bestämde läraren att vi inte behövde ha prov = (y)(y)(y).
.
sprang några ärenden på stan, hem, sen tillbaka till stan för FEEEEEST! helt okej :) man upptäcker nya sidor av sina klasskompisar varenda dag, höhö. hem på natten, käk på donken, MUMS! sen sova.
.
igår, rebeckas student! otroligt roligt, blev hem till dom sen innan jag pyste iväg till ek. vi käkade ben&jerrys och bilar medans vi tittade på greys. skulle dygna, kastade dock in handduken. var nåt så otroligt trött på tåget till hbg imorse, men kunde inte sova :( väl i skolan, frukost och fika med klassen innan väla. fixade en grej till syster :D
.
väl hemma, sov i två timmar och vaknade och trodde det var fredagsmorgon, haha. hundpromenad, mat och nu här. måste städa mitt rum, sen ska jag duscha, måla naglar, raka benen, fixa brännan, peela och allt vad det heter. taggar för sommarlov nu :D :D
.

Åren kommer och går, men minnena består.

Nu har ett år av gymnasiet gått, nedan följer en lista av saker jag åstadkommit/minns/vill berätta/hatar osv osv under första året :)

 

-       hade en överlag trevlig höst. Dock ett litet vanligt höstdepp, men det hör ju till

-       insåg fördelarna med att åka buss 10 timmar i veckan

-       insåg strax därefter nackdelarna med att åka buss 10 timmar i veckan

-       saknade min gamla klass

-       men älskar nu min nya

-       besökte kungs ett par gånger när abstinensen blev för stor

-       slösade, men njöt, en massa pengar på espresso house

-       stina flyttade till växjö L

-       men det gjorde att vi fick upptäcka den stan med :D

-       tittade på syster när hon var fin inför balen, och funderade hårt på hennes studentpresent

-       insåg att det kommer bli tomt utan henne här hemma

-       satte mvg i samtliga kurser!!!!

-       Bestämde mig för att bli läkare

-       Hade komplex över bleka ben, men upptäckte bus på nytt

-       Slet många timmar på donken

-       Och många timmar i skolan

-       Fick mitt första g på ett prov, fast det fick alla för läraren var lite rolig

-       Hejade fram josif när han kom trea på sitt tredje sm

-       BÖRJADE ÖVNINGSKÖRA (och körde in i en husgavel)

-       Gick helt över till damlaget, mesig flickfotboll är nu ett minne blott

-       Stekte pannkakor för första gången i mitt liv

-       Och självklart mycket, mycket mer :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0