ojoj

har glömt bort bloggen lite såhär i sommarlovshysterin.
.
saker jag ogillar! 1: folk som tatuerar in sina egna namn, HALLÅ tror ni att ni glömmer vad ni heter?! 2: folk som direkt blir jäääättekäääära och ska hålla ihop för eviiiiiiigt! de talar gärna om det i tid och otid för alla. TROR DE ATT VI BRYR OSS? helt rätt, nej. 3: volvokillar som tror att dom är jättecoola i en volvo 240 eller vad det nu heter och kör runt som fån. skaffa en fin bil så kaaaanske jag blir imponerad.
.
men det allra allra värsta. 4: fega människor. fy f*n vad besviken jag blev på dig. det var inte ens mitt steg att ta, men jag som är den som blev trampad på, tog steget. trodde faktiskt på dig. så fel jag hade.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0