just gonna stand there and watch me cry

man kan inte säga det för mycket, gud vad jag älskar sommaren! det är verkligen sant att man under sommaren laddar batterierna och kan göra exakt vad man känner för, inga tider att passa (jo jobb och sånt då), inget spring till bussen, inga läxor, inga prov, inga krav helt enkelt. trodde faktiskt inte att sommaren -10 skulle bli lika bra som -09, men vet ni vad? det har den verkligen varit. eller varit, vi har ju halva sommarn kvar :D
.
igår och i förrgår var jag i växjö med ek och fis, vi shoppade som galningar (iaf jag) och tittade på bio. jag åkte hem tidigt igår för jag skulle jobba..3,5 timme, känns lönt va?! sen på kvällen skulle vi se lejonkungen (bästa filmen någonsin!!) men planerna blev ändrade så vi for och badade (eller nä, gjorde det badande folket sällskap) nu har jag precis vaknat, ska käka lite frukost, stryka skjortan och ta ut vovven, sen är det jobb som gäller!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0