woho!

biologiprovet gick toppen, har redan fått betyg. mvg! :D seen blev det matte (b!!) inte så svårt men jag blev irriterad på att dom ska slänga in och byta ut massa konstiga ord hela tiden! fick sluta tidigare för vi nv:are är bäst :)) åt, sen shopping!
.
mötte upp emma, och sen brände vi pengar. usch får lite ångest haha. köpte iaf två koftor, två tunikor, ett skärp, en svart tröja och present till bror :) toppen!
.
kom hem, städade, pluggade, bar in pellets, gick ut med vills och sen mat. sen lite allmänt slapp och nu tänkte jag sova, meen först en lista!
.
Höger- eller vänsterhänt:
Höger
Humör just nu:
trött, fundersam
Favoritgodis:

choklad
Är det nåt du absolut inte äter:
hmm, inte nåt jag kan komma på? JO! levergryta
Kläder just nu:
jeans, tröja
Musik just nu:
forgive me - missy higging
Vad sa du senast:
godnatt
Om du var tvungen att leva i en annan tidsepok, vilken skulle du välja då:
hm, typ 60 eller 70 tal, coolt ju!
Sommarplaner:
bli brun, umgås med massa bra folk
Fisk eller badkruka:
varken eller
Längd och vikt:
oj, ingen aning xD
Hur många kuddar sover du med:
fyra
Favoritväder:
sol ftw
Om du var fast på en öde ö, 3 saker att ta med:
en båt? dah! haha
Spelar du nåt instrument:
nopp
Morgon- eller nattmänniska:
beror på, oftast natt
Sparare eller slösare:
egentligen sparare! men idag slösare -.-
Vem är viktigast för dig:
ff
Bästa film:
american history x, schindlers list eller nåt annat sånt vettigt
Tror på liv på andra planeter:
liv finns det ju, men inte aliens kanske?
Kommer du ihåg din första kärlek:
åhå ja!!
Älskar du henne/honom fortfarande:
hahaha neeeej
Har du några homosexuella vänner:
inte vad jag vet?
Tror du på mirakel:
mjo
Tror du på att det är möjligt att vara trogen för alltid:
ja
Ser du dig själv som tolerant mot andra:
hehehehe
Ser du på kärleken som ett misstag:
nej
Hur många barn vill du ha:
två
Bio eller promenad:
promenad!!
Är du kittlig:
väldigt
Snarkar du?
nej
Stjärntecken?
skorpinion  
Rädd för insekter?
ibland
Äckligaste insekten:
typ larver :S eller spindlar
Största svaghet:
kontrollbehov
Det här är jag bra på:
organisera!!
Bästa bok?
stieg larsson triologin
Om du fick välja en superkraft, vad skulle du välja?
flyga?
Vad vill du jobba som?
läkare, advokat, polis, åklagare osvosvosvosv
Chips, morötter eller godis?
måste väl säga morötter eftersom jag har börjat leva nyttigt :O
Pizza eller hamburgare?
pizza (sorry donken..)
Skriver du dagbok?
blogg ju!
Har du någon flickvän/pojkvän?
nej
Tänker du någonsin tatuera eller pierca dig?
tatuering!!
Var nånstans?
handleden
Stökigt eller välstädat? (ditt rum, hus, lägenhet m.m.)
mitt rum är katastrof. mysko eftersom jag är så organiserad? :S haha
Gungar du på stolen?
alltid i skolan xD
Skulle du någonsin få för dig att hoppa bungy-jump?
NEJ
Vilken hand håller du gaffeln i?
vänster om jag äter "fint" höger om jag skyfflar xD
Hur är din drömtjej/kille?
vet jag när jag ser honom
Hur många syskon har du?
tre
Vad är du mest rädd för?
döden, förlora dem jag älskar
Är du rädd för blod?
nej, eller jag gillar det ju inte men..
Saltar du på maten?
oftast
Gillar du att sjunga?
ja :)
Vilket gymnasieprogram går/gick du och varför?
går nv, man kan bli allt!
Anser du att du är stark?
mentalt, ja, fysiskt, i benen höhö
Brukar du sola?
blir ändå inte brun -.- men det är skönt!
Vad gör du om du får hicka?
skrattar
Röker du?
verkligen inte
Snusar du? Snusläpp?
verkligen inte
Kaffe, te eller inget?
beror på vad jag är sugen på, oftast te
Har du en besatthet?
hm nä

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0