vilse i skogen, irrar jag omkring

huhuh. eller nåt. dagen idag var meningslös!! första lektionen inställt, håla i 2,5 timmar, sen franska och där gjorde jag fyra uppgifter i boken. lovely att jag är borta sex timmar för fyra uppgifter i en sketen franskabok. det enda som piggade upp mig var lunch med bror + flickvän på haket. (!!)
.
kom hem, gav mig genast ut på promenad med emi. vi tog en ny runda, ut i skogen mellan eket och öa, och ja, vi gick vilse. och det blev mörkare och mörkare. och vi gick bara omkring, och tappade bort oss. men tillslut hittade vi ut till e4an och där hämtade mami upp oss, slutet gott allting gott :))
.
och nu sitter jag här. ska till malmö imorgon men det är lite tjabb med det verkar det som. blir det inte malmö så åker jag till hbg och shoppar istället. awesome.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0