the time is now

tråkdag. Skulle sovit hos fis igårkväll, men insåg sedan att det var lättare att åka hem på kvällen, så då slutade det med att jag, emi och aned fick tränga in oss på ett säte, haha. aja, hem kom vi :D
.
tittade lite film med syster och becka, fast gav upp ganska direkt och somnade istället, skönt :)) upp vid tio, frukost och lite tvslapp. städade rummet (den du emi!!!) och tog sedan med mig vovven ut i det härliga vädret :D
.
hemma igen och då dammsög jag -.- blä, det är verkligen tråkigt. jag ska bli rik och ha städerska när jag blir stor! aja, nu svamlar jag bara, ska hoppa in i duschen och sen stryka jobbskjortan innan jag är redo för ett arbetspass på donken -.-

Kommentarer
Postat av: emii

haha I am chockt!!!!!

2010-01-09 @ 17:58:00
URL: http://liteavemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0