popcorn är för populära!!

popcorn check. haha, var bara tvungen att skriva av mig, för alla sover så det finns ingen jag kan prata med :( meeen, såg debatt om vargjakten på fyran nyss. HA HA HA. den där lilla jämtländska jägaren var ju hmm ja intressant. debatten var iallafall intressant (ja jag är nvnörd och knäpp? nästan) och politikerna och jägarblahablahaförbundet blev totalt ASSKICKED! great.
.
nej, nu ska även jag försöka sova, behöver inte gå upp förrens elva imorgon så det är luuugnt!

Kommentarer
Postat av: Hanna

Okej :D Var nånstans gjorde du det? Jag har försökt leta lite men hittar typ inga ställen :/ Bara ett i Hbg men det kostade över 700..

Ja precis, jag hade inte tänkt göra så jättelånga, för tycker det är snyggast när dom är rätt korta faktiskt :) Hur länge kunde du ha kvar naglarna innan du var tvungen att ta av dom? :) pusss

2010-01-21 @ 12:42:48
URL: http://HannaSteiner.devote.se
Postat av: Hanna

Aa okej :) jag ska kolla upp det stället!

oj det var ju rätt länge som dom höll då ju :) haha trodde max dom höll en månad, så nu blev det ääännu mer intressant att göra det, hihi :)

2010-01-21 @ 21:56:18
URL: http://HannaSteiner.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0