fuldag, check

Imorse när jag vaknade kände jag direkt att jag inte orkade duscha. och inte sminka mig. och inte matcha ihop nåt snyggt att ha på mig. och inte åka till skolan alls. men det gjorde jag! Dock med slarvig, ful knut för att dölja det skitiga håret, pyttelite mascara så jag skulle se vaken ut, sköna slappejeans och en stor kofta.
.
kändes bara mysko. liksom, jag är alltid så fixad när jag är i skolan, det bara är så? jensen here i come liksom. Nej men, knäppt att man ska behöva klä sig på ett visst sätt för en skola, men aja, sanningen är hård men den är sann. kände mig iaf helt fel idag fast det var lätt värt det, för jag hade ingen ork. annars brukar jag tycka det är kul att fixa mig och så på morgonen :) äsch, nu blev det bara en massa pladder, haha.
.
aja, kom till skolan, min mattelärare berättade att jag hade fått mvg i matte a, och på nationella :D :D :D WOHO! gud som jag oroat mig för det där sabla mattebetyget! Men det gick ju :D ville bara krama honom, haha, men det gjorde jag inte, som tur var XD
.
och på idrotten fick jag veta att jag har mvg i halvtidsresultat, riktigt skönt det med :D så fuldagen blev till en riktigt lycklig dag! nej, nu ska jag ut med emma. puss
.
lycklig, ful lisa! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0