fortsätt simma, fortsätt simma

slocknade kl 22 igår, skönt. det var ändå inte en pigg lisa som vaknade 5.15 imorse, piggare blev jag ju inte när termometern visade under (över?) -15!!! GAH. på med en massa kläder och iväg till älskade bussen..
.
skola, först biologi. gick superbra! sen matte. och där tog tålamodet slut efter två timmar. den sista halvtimmen kände jag mig som en värdelös idiot som inte ens fattade det enklaste av polynom.. GAH jag blir så arg, för jag vet att jag kan, men jag var alldeles för trött och less så det gick inte ens att försöka.
.
köpte med mig en kycklingsallad på subway, sen buss hem. åt, vovve, sen till simhallen. woho! riktigt skönt och nu är jag som spaghetti i hela kroppen (y) hem, slängde ihop en carbonara (ja, jag kan laga mat :D ) och sen tv. nu sängen, och klockan är inte ens tio! imorgon kommer bli bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0