fight against the nature

imorse var jobbigt. min kropp, mina ögon, min hjärna, JA HELA JAG kämpade emot att gå upp ur sängen imorse..fy vad jobbigt det var. helst hade jag snoozat hela dagen, men det går ju inte för sig.
.
iväg till skolan, äcklig gammal buss och massa folk -.- klippaneleverna borde skaffa en egen buss :O ! svenska i två timmar, rena barnleken. haha. men jag menar, jag kaaaan faktiskt läsa tidningen och referera en artikel..
.
sen lunch, och sen språk. ojoj. sen äntligen hem :D en timmes promenad med vovvsi, ceasarsallad på donken och nu hamnade jag här. ska fixa kaniner och sen tänkte jag vara lite busig och poppa popcorn. för det är faktiskt inte såå onyttigt och jag fick mvg i biologi-halvtidsresultat så då får man faktiskt belöna sig!! (!!!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0