as long as it is free

hmm, imorse var det riktigt tungt att gå upp vid halv sex snåret. men, upp kom jag och med bussen också. jag har kommit på ett problem jag måste lösa, finns det ögondroppar för torra ögon :O? för jag har alltid så himla ont i ögonen när jag vaknar :( just nu är jag torr överallt fastän jag smörjer och smörjer (okej, där ljög jag, ganska rejält xD)
.
hade en lektion idag, sprang ett ärende på h&m och sen köpte jag sushi, hemma vid tolv, lovely. fixade hund, städade och grejjade hos kaniner sen tog det lugnt ett tag och promenerade sedan med hund och syster :)) sen fick jag infall och lagade mat åt familjen, haha. citronpasta blev det, mums! Nu ska jag sova, men först får ni en lista!
.
DAGENS VILL HA: CHOKLAD! knaprade på vindruvor istället haha
DAGENS KLÄDSEL: leggings, stövlar, skjorttunika 
DAGENS SMINK: foundation, mascara, rouge och läppglans
DAGENS FRISYR: plattat, senare slarvig knut
DAGENS HÄNDELSE: hm, ny elev i klassen? nej jag vet inte
DAGENS LÅT: the time is now, som alla andra dagar haha
DAGENS PLANER: dagen är slut, så sova?
DAGENS SAKNAD: ff, like always. fast det är typ inte saknad, eller jo, men ah
DAGENS DUMMASTE: haha, på biologin kom det ju lite osmarta kommentarer 
DAGENS SJUKA: EKSEM!
DAGENS DROG: hand/ansiktskräm!
DAGENS ROLIGASTE: inte hänt något direkt roligt idag? jooo! www.felsms.com haha äkta humor 
DAGENS FAVORIT: villsi
DAGENS KÖP: sushi, bh, veckorevyn
DAGENS GODIS: inget alls, 2010 here i come! 
DAGENS HUMÖR: glad :D
DAGENS ORD: haploida, recessiva, dominanta och en massa andra jobbiga biologiord

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0