vinterland

kul kväll som vanligt med bästa igår :) jag hann göra allt jag skulle förutom att duscha, haha. tur att dom har sett mig i alla möjliga situationer, såå det gjorde absolut ingenting.
.
melodifestival, sen film. sen började vi diskutera och diskutera och diskutera ännu mer! halv fyra somnade vi nog och då ska tilläggas att vi gick och la oss vid tolv, haha. menmen, det var intressant även fast vi inte alls var överens :P
.
vaknade imorse med en bula på ögonbrynet (tack emi!) av att stina sa "ska vi hoppa på skog?", haha, så typiskt henne så det är inte sant! vi drog oss länge, frukost, drog oss ännu mer innan jag äntligen fick på dom kläder så vi kunde gå ut på promenad :)
.
efter promenad blev det middag och sen åkte jag och mamma längd med anns. andra gången hon stod på längdskidor i sitt liv! jag blev imponerad :D nu ska jag ta på mig något annat än pyamas för nu blir det bastukväll hos anns :)

Kommentarer
Postat av: EK!!!!!!!!!!!

sluta kalla mej stina ditt snusk

2010-02-22 @ 12:54:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0