VART ÄR SAMHÄLLET PÅ VÄG?

ah, jag blir seriöst rädd. jag och anns sitter och slösurfar, och kommer in på öafolks bdbs. folk, som när vi gick i nian, var söta, töntiga, normala, tjocka, smala, smarta, dumma (ah ni get it) sjuor som inte gjorde så mycket väsen av sig. nu har dessa folk börjat åttan och vissa har sett det som sin uppgift att föra vidare fjortisstilen på örkelljungas gator (som om det ens är värt att kallas stil..)
.
förstår inte människorna hur pinsamma de är? håret dränkt i daxwax, tottar upp till låren (VAD ÄR DEALEN MED DET?) foundationlinjer och tunikor som visar halva röven. ÄR DET DESSA BILDER NI VILL ATT ERA BARNBARN SKA SE?
.
några tips till alla er småpojkar och flickor därute, 1) Tottar på jeansen är, var eller kommer aldrig (NÅGONSIN) vara snyggt. 2) foundation används till att jämna ut sin hudTON, otherwise, get a tan!! 3) håret dränkt i fett ser inte ens bra ut i "tinas cookalong".. ahhh, jag kan bara hoppas att människorna inser hur pinsamma de är, för just nu skäms jag mer än någonsin för deras skull..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0