värdelös rubrikfantasi

svenskaprovet gick nog bra, trots att jag bara pluggade typ en halvtimme kvällen innan, haha. efter svenskan så lunchade jag med annelie och lisa :D toppenbra. blir ju inte så ofta vi hinner träffas..
.
franska sen, gick fort, sen mötte jag upp emma. träffade alla ffs på en dag! (nästan, inte ek men det är tekniskt omöjligt) vi åkte buss hem (vad annars?) och sen så tog jag och ville en lång promenad :)) hem, skulle skriva svenskaarbete men det orkade jag inte. gick på middag hos l&s istället, loooovley!
.
helt underbart gott, mumma! hem, kom på att deadlinen på svenskaarbetet låg igårkväll, men jag hann skriva klart! Kanske inte det bästa jag har skrivit men bättre att få det inlämnat iaf än få ett ig för att det inte ens är inne..
.
nu har jag precis vaknat, ska ta bussen klockan 12 så har lååång tid på mig att fixa och greja :D skönt. taggar träning ikväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0