städning

puh! nu har jag äntligen städat klart :D i vanliga fall brukar det gå fort och effektivt men nu var jag allmänt trött och gjorde avbrott lite titt som tätt, haha. dessutom har jag ont i baksidan :( känns som typ en bristning? nej inte riktigt men typ inte träningsvärk, men inte bristning heller, nåt där emellan. (det där lät bara mobbat men det gör ont iaf)
.
nuuu ska jag bära ut saker i garaget, ta ut kaniner, bära in pellets, städa ännu lite mer och sen äntligen en lååång dusch (eller ja, beroende på när folket behagar att dyka upp) och sen slapp hela kvällen :D
.
min 'garderob' efter städning, det syns ganska tydligt att jag mest använder blått och svart xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0