SNÖSTORM

haha, rubriken inspirerades av en rolig mamma på cupen idag. det hade precis börjat snöa (suck!) litegrann, och hon kommer inrusandes och nästan skriker "det är full snöstorm! helt kaos! åh nej, det är full storm ute" haha, välkommen till norrland lilla mamma säger jag :)) dock så var det lite läskigt att köra hem men då hade det börjat snöa och blåsa mycket mycket mer, men absolut ingen storm ändå haha. underliga människor.
.
cupen då, det gick faktiskt bra för de små (höhö), men tyvärr släppte de in otursmål.. var ju inga stora siffror de förlorade med. varför är jag uppe nu kan man ju fråga sig? det är hockey på tv :D tänkte precis ge upp men då började matchen bli alldeles för spännande, haha. kanada - ryssland 7-3 just nu :O planerar att ta en powernap efter, innan sveriges match klockan 6 imorgon bitti. haha, om tre timmar rättare sagt..känns som om jag får lägga pluggplanerna imorgon lite på is? (hahah, emma där fick jag till det? jag vet att du äääälskar min humor! ;))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0