pain is just weakness leaving the body

ihh :D idag är jag glad! gick till ek igår trots mitt dåliga humör. fast först träning, som var jobbig, ahh. haha. det är väl så det ska vara men det var en plåga! kom hem, mamma kokade makaroner och sen iväg till ek.
.
haha, intressant kväll. eller inte. vi hade nog ganska tråkigt eftersom åke kom till världen! (se bild nedan) haha, fy så barnsligt men man har inte roligare än vad man gör det? min kära stina satte klockan på 8 för att hon skulle åka halv elva?! tönt. jag åt frukost och somnade sedan i soffan, haha. sen gick jag hem :)) sen skulle jag plugga. men jag tog ut vills med mamma, hackade is, åt lunch och nu snackar annelie om påklistrade ostar på donken?! haha confused woman!!
.
ikväll händer väl inte alltför mycket, bara bra då jag börjar känna mig lite hängig. känns toppen att jobba en 8.30-17 på söndag om det fortfarande känns såhär..
.
och den utlovade bilden, jag, ek och kära åke :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0