million miles away

måndagen var ett maraton i trötthet utan dess like :O sov typ fem timmar, och lägg till en skoldag från 8 till 16.30, så förstår ni nog..var riktigt, riktigt skönt att få lägga sig igår! och dessutom kände jag mig otroligt duktig då jag både hade kört bodypump och simmat x antal meter :D :D
.
idag var det inte så jobbigt att gå upp, och dagen fortsatte positivt. till mattelektionen..GAH jag blir bara så frustrerad. fick sluta 40 minuter tidigare, hann med tidigare buss :D
.
lunch i form av broccolisallad (låter helmysko men var jättejättegott!!) och nu sitter jag fast med plugg :( har skrivit klart bokrecension så nu är det bara franska kvar..suck. tänkte iaf promenera med vovvsi och sen ska jag möta upp lisa på simhallen. glosorna hinner jag med ikväll :)
.
ps. mitt nyttiga liv går (y) och sockersuget är så gott som borta, men nu är jag sugen på en STOR marabouchokladkaka och jag skämtar inte, det verkligen bara suger i mig!! har precis ätit några nötter, men det lindrar inte alls -.-
.
och sen en klassiker, dagens bild! simning och plugg, dagen i bild helt enkelt :D

Kommentarer
Postat av: ek

haha du är kol

2010-02-03 @ 16:40:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0