jag ångrar ingenting

hmm, trevlig kväll igår! tur att jag har mina ffs :)
.
hem till ek, sömn och sen vakna och frukost. gick 5km med emi och nu har jag fastnat här. verkar som om det blir lemmeshult ikväll :D
.
slänger in en dagens
.
Dagens låt: allt med regina spektor
Dagens mat: köttbullemacks, snart oak special :D
Dagens kläder: mjukis, linne, kofta (sofistikerat!!) 
Dagens frisyr: självtorkat, fult, utsläppt
Dagens händelse: hmmm, inget än så länge, men natten är lång!
Dagens planer: vi hade planer men nu BAMBOMKAPUTCH så ek planerar för fullt
Dagens vill ha: sommarnätter
Dagens saknad: syster
Dagens tråkigaste: vädret
Dagens finaste: villsi <3
Dagens måste: iiiiinga alls
Dagens dricka: oboy
Dagens köp: inget alls
Dagens kärlek: mina älskade vänner!
Dagens mående: less, glad, less
Dagens bästa: promenadis :D
Dagens sämsta: humörsvängningar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0