hmmm

seg dag. men det är bra ibland. såg ryssland-kanada igår, ställde klockan till sveriges match men orkade bara se en period, haha. vaknade igen vid elva av en koftsökande syster...
.
gick upp, åt en tallrik yoghurt, sen kom mamma hem och var sugen på donkenmat, haha. såå till donken då men köpte bara pommes och kaffe, vilket är det ända (+yoghurten då) som jag fått i mig idag..känns lite sådär med tanke på att jag har träning om 54 minuter -.- suck. mår dock inte riktigt bra och när jag blir lite hängig tappar jag oftast aptiten helt. måste ta det lugnt på träning ikväll, ah jag ogillar försäsongsträning!! dock får man ju lön för mödan när styrkan och konditionen sitter..men det är seeegt.
.
idaaag hyrde jag först "i taket lyser stjärnorna". fin film. jättefin film. så verklig, men ändå på avstånd. sen hittade jag en oläst solotidning :D jaa, inget pluggande idag alltså. imorgon. alltid imorgon. ikväll verkar det som om vi ska till ek. jag känner mig sådär peppad eftersom jag vet att jag kommer vara jättetrött efter träningen...men annars får jag inte träffa henne på typ tre veckor så jag antar att det är värt det :)) dessutom får dom alltid mig på bra humör när jag är lite low. nej, mat var det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0