heheh

bloggtorka? nja. ont om tid? ja. donkendagen blev inte alls hemsk! men mycket folk, fy vad romantiskt med alla <3 dag middag på donken -.-
.
måndags, typ kärleksdag i skolan -.- heeelt onödigt, fick inte reda på något som jag inte redan visste..tisdag, ångest på matten. hatade mig själv för en stund. och idag, braaa dag! sitter just nu i min nya mjukisdress från skolan och ska skriva två arbeten -.- kuuul! fast sen ska jag simma med fis :D
.
idag när jag satt på bussen så kom jag på en massa saker jag saknade (mest från sommaren), sååå här kommer en liten lista. emmas gula kjol som fladdrar i sommarvärmen, en glad fis på cykel, vår bänk på kungs, sorghögar, mys i eks säng i växjö, mammasvikmys, sena moppefärder, sena sommarnätter, ligga en hel dag på annelies strand, liggapåbryggaochtittapåstjärnormittinatten-natten, gå på grusvägar, nattpromenader, donkendagar, lärarmiddagen, sista veckan, båtturer i kattvik, skälderviken, tivoli i köpenhamn, glass i norra hamnen och säkert en massa massa mer. ge mig sommar?

Kommentarer
Postat av: emii

haha så du kommer ihåg den kjolen xp Åhh asså sommaren va bäääst!! <3

2010-02-17 @ 18:50:33
URL: http://liteavemma.blogg.se/
Postat av: eki

mörkergömme :D

2010-02-17 @ 21:58:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0