.

stänga ner var det, höhö. en lista först!
.

10 frågor om dig själv

1. Namn - Lisa
2. När fyller du år? - 24 okt
3. Några utsmyckningar på din kropp? - örhängen
4. Vad har du på dig just nu? - jensentröjan, mjukis
5. Vilken årstid är bäst? - sommar
6. Hur ser den perfekta morgonen ut för dig? - vakna sent, steka ägg&bacon och dricka apelsinjuice :D
7. Vad tycker du mest om hos dig själv? - egentligen väldigt mycket, men då alla kommer tycka att jag skryter så behåller jag det för mig själv :))
8. Vad är du bra på? - se ovan
9. Vem älskar du mest på denna jorden? - familj&vänner
10. Sover du hellre själv än tillsammans med någon? - hmm, beror på

10 frågor om din familj

1. Vem står dig närmast? - alla lika nära. fast syster s är den jag kan prata med exakt allt om
2. Har du bra kontakt med båda dina föräldrar? - ja :D
3. Vem är farligast i din familj? - josif, haha
4. Vem ser roligast ut i din familj? - villiam!
5. Vem är coolast? - jag, dah?
6. Har ni några djur? - vovve och kaniner
7. Vem har du mest gemensamt med? - hmm, har något gemensamt med allihopa :)
8. Vem står för underhållningen? - pappa - tror han, haha
9. Vem sover du oftast med? - ville? haha
10. Roligaste kvällen med familjemedlem? - tp på julafton!

10 frågor om idag

1. Vad har du gjort? - se nedan :P
2. Har du varit glad idag? - ja :D
3. Har du varit ledsen idag? - varför ska man vara ledsen när man kan vara glad?
4. Har du gjort något bra idag? - färgat håret :)))
5. Har du slagit någon idag? - sånt är onödigt
6. Vad ska du göra nu? - sova
7. Har du gjort något dåligt idag? - nej, sånt är också onödigt!
8. Vad har du ätit idag? - nån senapsbiff, supergott!
9. Har du duschat idag? - japp, twice :S
10. Är du trött nu? - jaa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0