emi tvingar mig

lördag, jobbade. stog i driven hela tiden förutom typ en kvart, hade skitkul :) jobbade med kul människor och hade kul kunder, haha. donken ftw! melodifestival på kvällen, ett stort skämt.
.
söndag dååårå, vad gjorde jag då? juste, skulle plugga men sov lite för länge och sen skulle vi till hbg. kom hem, mådde minst sagt dåligt men efter spikmatta, orudis och en gjutjärnsgryta var allt okej :)) johan falk bidrog också, haha.
.
skola måndag, mådde fortfarande dåligt så ingen idrott. slutade 1,5 timme tidigare, inte illa! tårta hos anns med henne och emma, a.k.a diabetic girl, HAHA. sen hem, skulle plugga, men det orkade jag inte.
.
buss halv sju imorse, skulle plugga, men gissa vad? det orkade jag inte. roliga lektioner fast matten var lite kämpig..fick provet framflyttat iaf så nu känner jag mig lugn :D
.
tåg till mormor och morfar, skulle plugga, ja ni vet ju svaret vid det här laget. goood middag och gooood efterrätt. lite allmänt prat och sen buss hem, tänkte att nu, nu ska jag äntligen läsa om direktobjekt och preteritum meeen det ändrades så fort J satt sig brevid mig på bussen, haha. dock mycket trevligare än att plugga!
.
jahapp, så nu sitter jag här, har svenskaprov imorgon och har inte pluggat ett dugg. meeen, det löser sig. kom precis på att jag har en bokrecension som ska in imorgon och att jag har franskaglosor tills imorgon, lovely. he he, måste ta ut villsi med och städa rummet, min kväll blir kul märker jag. äsch, bara att sätta igång!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0