denna snö

vaknade av sms från emma. vattenläcka i taket, ohgosh. tre minuter senare ringde syster. hon är fast i nkpg för hennes tåg är inställt. fem minuter senare ser jag lappen som ber mig att skotta. DENNA SNÖ FÖRSTÖRDE MIN MORGON! jag hade alla planer klara, men nähä. nu blir det såhär ;
.
skotta effektivt, måste vara klar tolv. ta vovvsi till sin kompis, promenad också. plugga matte som besatt, hoppas på att jag förstår allt annars gråter jag, klippa mig (vet fortfarande inte hur :O den som lever får se) spurta hem och ta ut vovve, spurta iväg till träning, träna, spurta hem till vovve och sen äntligen, äntligen lite lugn och ro! eller ja, beror ju på vad tjejerna har för planer ikväll... nej, skotta var det!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0