alltså, ja..

onsdagen blev inte riktigt som planerat, visst jag skrev klart arbete men det blev ingen simning :( dock en 5 kilometers promenad med e och k! toppen :))
.
torsdag, snöoväder, fotbollsträning, hehehe. blev väääldigt trött i vaderna efter att ha sprungit runt i snön, men det var sjukt skön träningsvärk idag, dagen efter :D träningsvärk är den bästa belöningen!
.
igår sov även bästa emi här! vi lagade sen middag och sen os för hela slanten, GO ANJA! helt sjukt att hon lyckades ta brons..det kallar jag tävlingsmänniska!
.
skola imorse, kände mig lagom avundsjuk på emi som var ledig och bara behövde hoppa i mjukisdress medans jag letade efter kläder och försökte få ordning på mitt hår -.- aja, karma? haha.
.
seeg skola, eller nej, men ah haha. sen äntligen kväll och dags för bio! Vi såg avatar i 3D, OJOJOJ vilken bra film!! helt fantastisk! gud, jag blev kär och jag vill vara en na'vi!! haha. sen ännu en sen middag, men nu behövde jag inte laga utan nu åt vi på mezo :)) supergott! buss hem vid tio, haha, lite lagom övertrötta. nu här fast nu ska jag sova. SPORTLOV FTW!!!!

Kommentarer
Postat av: emii

2010-02-20 @ 13:54:13
URL: http://liteavemma.blogg.se/
Postat av: emii

Om de med hår va en förolämpning mot mej så gå och ät bajs! Och för de andra blogga mer :DD höhö



Tack för igår :D <3

2010-02-20 @ 13:55:13
URL: http://liteavemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0