ahh

är det något som jag hatar så är det att vara förkyld! min näsa rinner, mina ögon rinner och jag nyser i ett. känner mig sådär lagomt snygg med svullen näsa och svillna ögon -.-
.
dagen har gått åt att 1) äta fruktsallad 2) proppa i mig en massa "botemedel" (ipren, vitlök, nässpray, echinafors och aloe vera) 3) titta på film 4) mysa med vovve. intressant dag alltså. känns kul att jobba imorgon.. "får det vara en pommes toppad med rinnsnuva?"
.
nu ska jag bädda systers säng, klä på mig (har fortfarande bara morgonrock -.-), kurera mig ännu en gång och sen ta ut vovven på promenad, ikväll blir det hämtpizza och melodifestival innan jag slocknar. glamoröst liv, ja.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0