sommar

försöker hålla kvar i sommaren litelite till, men inser att den går mot sitt slut..all good things come to an end?
.
den har iallafall varit underbar. tänker inte skriva allt som hänt för det skulle bli alldeles alldeles för mycket och alldeles alldeles för obegripligt för alla utom fem (som jag antar är dom enda som läser bloggen höhö) och dessutom vill jag inte dela med mig av allt till hela cybervärlden :O
.
meeen underbart har det iallafall varit, och nu måste jag erkänna att jag saknar vardagen lite, saknar lite att spatsera fram på hbgs gator och saknar att sova på bussen. för även när det inte är sommarlov är livet helt okej och jag gillar't!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0