2cool4school

första skoldagen var väl inte sådär jättegivande. nya schemat är jättebra! passar mig alldeles perfekt. sorgligt nog var det inga ettor där idag, dom hade eftermiddagslektioner.. men imorgon, hehehe.
.
kom hem vid två idag, mötte upp e på uc för att hämta min saknade kofta, gick hem med massa skavsår, försökte förgäves sitta vid datorn, strömmen gick hela tiden så internet kom och gick -.- så istället lagade jag mat, kom på en supergod pastarätt alldeles by myself :D sen blev det promenad i 1,5 timme med vovve, regn och blåst som sällskap. hem och fixade undan disk och elevrådsgrejs och sen sprang jag en runda. hallandsbacken brukar vara nog jävlig, men nu hade jag MOTVIND! usch. nu står klockan på 5.50 och det är dags att sova. tooodelooo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0