okej, uppdatering

det var ett tag sen, hehe. jaja, här kommer det som hänt den senaste veckan :D
.
precis efter blogginlägget stack vi till hbg, några färre än planerat men vi hade superskoj! först en awesome bio, remember me. SE DEN! sen började det roliga, haha. ballongsnatteri på donken, slagsmål (okej det var inte kul, fast jo för det blev ett roligt kaos på bussen) och allmänt roliga personer :)
.
söndagen spenderades på kära donken, minns inte vad jag gjorde på kvällen? måndagen, ff i helsingborg. ett under att vi hittade en dag alla kunde, haha. ska bara säga att det är inte lätt att shoppa med sina fyra bästa vänner, haha. speciellt inte när man vill ha smakråd av allihopa och vi fem har verkligen inte samma stil xD men vi hade inte slagit ihjäl varandra på vägen hem iaf :)) på kvällen blev den new moon hos fis, AHH edward. jacob kan dra nånstans (förutom hans mage!).
.
sen tisdag svarade jag i telefon i sömnen, donken. vaknade sedan och insåg att dom hade ringt på riktigt xD lite halvt vaken efter sex timmars sömn klädde jag troget på mig skjortan och jobbade 8.30-16, phu! hem snabbt som attan för att duscha och fixa inför personalfest, på plats på stationen kl 17 för personalmöte och senare då festen :D mycket god mat och mycket trevligt folk!
.
hem ganska tidigt, kom i säng vid tolv och upp vid sex för att ta tåg/buss till gbg vid sju -.- jag och syster hade en jättetrevlig dag :D var hemma runt nio, i säng för att idag gå upp strax innan åtta för ännu ett 8.30 pass -.- hem, mat, hund och nu ska jag spurta iväg till träning och längta till min sovmorgon utan alarm imorgon :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0