life is what happens to you while you're busy making other plans

JAAA matteprovet är över. jag hade oroat mig alldeles för mycket i onödan. det var jättelätt. (och nu kommer det säkert ha gått dåligt för att jag sa så) bara sista mvg-uppgiften som gick lite crap men det får man leva med :))
.
efter provet, snabbt hem och till träning. tack och lov var det nog bara nåt tillfälligt i hälsenan för nu har jag inte ont och den är inte svullen. ska dock fortsätta med vadhävningar lite till, för säkerhetsskull.. middag typ nio, torsdagar suger! sen i säng.
.
upp tidigt fredag, började elva, va i skolan nio. kom på att jag hade gjort allt som behövde göras till den uppgiften jag skulle göra. SUPER! åh, riktigt irriterande. hann dock rädda dagen med att springa (bokstavligt) på stan för att fixa present till älskade emi :D
.
på kvällen igår hände inte allt för mycket, jag och emi promenerade, sen parkerade vi oss i hennes soffa. nu ska jag äta frukost, sen till la fotbollsplan. sista träningsmatchen idag, nästa vecka drar serien igång!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0