just a smalltown girl, living in a lonley world

påskafton bjöd på traditionsenlig grill, dock inte på höga kusten-berget men en strand på råå (i råå?) fick duga :)) mycket mysig och mycket god korv. scoutbananer blev det också, mums. hem, tog fram matteboken. lyckades förstå litegrann iallafall och plöja igenom ett par sidor innan jag blev irriterad och kunde inte fortsätta.
.
hade planerat ännu mer matteplugg och jogging på söndagen eftersom jag la mig så tidigt på lördan, tji fick jag och vaknade klockan tolv. började jobba ett så det var bara att pallra iväg..extremt mycket folk på donken, nästan sommarrush! tack och lov fick jag vara allt i allo, så backade kassor och sprang och städade åt höger och vänster, riktigt skönt. hämtad av pappa, vidare till påskmiddag hos mormor och morfar. hem, iväg till ek fast hem tidigt, tittade i gamla fotoalbum med hela den hemmabodda familjen, mysigt! så mycket man minns :)
.
imorse gick jag och mamma en morgonpromenad på en timme, köpte med oss frallor från coop och nu har jag vilat en liten stund. ska ännu en gång ta fram matteboken och sen ska jag övningsköra en sväng. kanske en tur upp till donken för att glädja emi som jobbar heeeela dan -.-
cause you're all i need

Kommentarer
Postat av: poni

Please!!!!

2010-04-05 @ 11:19:17
URL: http://liteavemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0