helg

fiiin helg :D började med fotbollsmatch, vinst med 6-3 :D till och med mot ett lag som spelar en division högre och tydligen var ett topplag, haha. riktigt gött! sen övningsköra, HAHA, råkade misslyckas lite men det ordnade upp sig och jag körde motorväg :D :D :D superkul! gjorde till och med en omkörning :D :D
.
sen hem, snabbt lite mat och sånt sen kom linn och hämtade mig och så åkte vi + sanna på a-lagsmatch :) 2-2 blev det där, starkt jobbat med bara 10 man.. :) hem, och vad gjorde jag då? jo, lång prommis med vovven. sen film på kvällen.
.
idag har jag inte gjort något alls. men det har varit skönt det med. på kvällen blev det iaf en sväng till emma för att fira hennes födelsedag :D nu hade jag tänkt ta ut vovven och sen sova.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0