began to breathe

intensiv dag. projektrapport grejs på svenskan. insåg att det kommer bli jobbigt. usch, jag orkar inte med nåt sånt nu. sen franska, haha, ett skämt. skulle bara svara på lite frågor om en film, tog inte alls mycket energi. juste! lunch med anns där emellan :)) mys!
.
på eftermiddagen idrott. hade ju kunnat sluta bättre, menmen, hann med en tidig buss iallafall.. hem, lagade mat och sen övningskörde! jag har väjt för mitt första rådjur :D :D haha. hem, tv, dusch och hundpromenad. sen på kvällen var jag och pappa goda medborgare för det var en liten kille som försvann här hemma i byn :O lyckligtvis fick vi besked av polis på plats att han hade blivit hittad. riktigt skönt.
.
nu ligger jag här och vill inte sova. antar att jag ska göra det ändå. men först, inspirerad av fis ska jag bjuda på ett par minnesvärda bilder :D
.
.
.
.
.jag saknar luggen :(
.
. nighty!

Kommentarer
Postat av: fis

USCH FÖR DIG NU

2010-04-30 @ 06:54:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0