bara för att ek är en tjatmoster.

back in blogging. fick hjärnskakning på seriepremiären i söndags, thats why bloggen har varit lite sisådär uppdaterad. trots min huvudskada vann vi :D sjukt gött!
.
måndag, massa huvudvärk så jag stannade hemma, samesame tisdag. Men idag var jag fit for fight :D tal på svenskan, men det gick faktiskt jättebra :)) sen dejtade jag emma och hennes vackra kök, for en runda på byn med mamma, fixade tidbyte på donken och övningskörde :) nu överväger jag att hämta glass, haha. tänkte ju börja vara lite nyttigare, meeen, när jag åt kyckling och pommes till lunch känns det som om dagen är lite körd?

Kommentarer
Postat av: poni

asså det går inte att vara nyttig när man har ett sånt sjukt fiiiint kök -.-

2010-04-22 @ 15:42:47
URL: http://liteavemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0