what a day

Dagen började med gröt 5.30. Gott :)) Iväg till skolan, matte i två timmar som var bara jobbig, GAH. Coachtid och sen lunch :) 
.
Gick och lunchade med annelie på fuji sushi. Mycket gott, och mycket välbehövligt att få prata av sig. Vi mötte upp emma, pratade lite men sen hade jag lektion så jag var tvungen att gå igen. Franskalektion där det diskuterades handklovar -> mycket intressant. 
.
Från franska till malmötåg. Väl framme i malmö så satte vi oss på buss mot entré. Shoppade inte alls loss men kul hade vi :D Sen kommer vi till dagens pinsammaste, men samtidigt absolut roligaste händelse..
.
Syster åkte hem, men jag och emma stannade i stan. Gick in på en galleria, och vid make up store så hade de gratis provsminkning. kul, tänkte vi, och nappade genast på idén. Emma var först ut, såg till en början bra ut men sen gick det bara utför? Fick svarta ögonbryn och en konstig brun ögonskugga. Min tur, skulle fått blå ögonskugga men jag var brun ända från ögonbrynets nederkant till fransarna. och ögonbrynet, ville hon göra buskigt och "grungy" (vad det betyder har jag och emma inte listat ut..) Jag såg emma skratta åt mig men jag kunde inte direkt skratta mitt framför henne, hon som hade gått en 8v utbildning, ja det märkte vi ju inte alls av haha. Aja, ut på gatan kom vi, gapskrattandes. Tills vi upptäckte att sminktjejen var bakom oss, något pinsamt. Snabbt in på h&m, roffade åt oss varsitt plagg som vi låtsades prova (ja, vi försökte egentligen få bort sminket) det gick inge vidare och jag var röd efter allt gnuggande. Emmas ögonbryn var fortfarande smala och svarta och mina var buskiga och "grungy" (det visste vi fortfarande inte vad det betydde, vi visste bara att det var otroligt fult).
.
När vi kom hem frågade mamma vad jag hade gjort med mina ögonbryn, haha. hon skulle bara veta hur det såg ut innan dess. omd. Summan av kardemumman, inga fler gratissminkningar för mig! Nu ska jag ta ut hunden och sen sova, är jättejättetrött.

Kommentarer
Postat av: camilla

hahaha shit va kul det lät när ni berätta de idag!



du vill inte ha mitt hår jag lovar dig :o. bara till besvär :o<3

2009-10-10 @ 16:11:28
URL: http://onlyoursunshine.blogg.se/
Postat av: jossan

hahahah, kan nästan se det framför mig! Det är bara du som lyckas med sådant där, Lisa!

Tycker för övrigt att vi borde ses snart:)

2009-10-11 @ 12:17:41
Postat av: Emii

hahahaha omg xD<3

2009-10-11 @ 14:17:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0