vissa saker ska inte ens göras en gång?

Försov mig imorse.. Stängde visst av alarmet istället för att sätta på snooz, haha. Aja, hade en halvtimme på mig men jag hann faktiskt både duscha och äta frulle! Duktigt :)) Kom till stan tio, tänkte ta en sväng inom den nya affären Pistachia, det kan ju liksom inte vara så mke folk kl 10 en torsdagsmorgon? Fel hade jag och det med besked. Hela affären var fullproppad!! Kom dock ut lite senare, med godis och nötter och inte alls så mycket fattigare än vad jag var när jag gick in, billigt och bra :D  
.
Sen skola då, drygt.se haha. Massa flum på franskan, en fet fête? haha ohyes jag gillar min franskagrupp, så otroligt flummigt och bra (y) sen på matten haha. inspektionsmetoden? bara dagiscrap enligt mig. Varför hålla på att täcka över och tönta sig när man kan RÄKNA ut en ekvation?? oförståeligt. dessutom behöver man ju inte hålla för, för vem ser inte att x=25 om ekvationen är 2x+1=51? haha, nu snöade jag in för mycket men aja xD Buss hem med lisfis +  annat folk, trevligt. Mamma och vills hämtade mig och skjutsade mig till fotbollen, jag och emi snackade skit och gick sen hem :)) Nu här, fast nu tänkte jag faktiskt sova? Först kaniner och hund men sen så!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0